fredag den 2. april 2010

Rigtig god Påske til jer alle sammen.

Her lidt påskekreationer som jeg lige hyggede mig med. Ægget er malet med acrylmaling,lacklim, og så har jeg brug MS sommerfuglepunch for den lille ekstra detalje.
Til det andet æg har jeg punchet i akvarelpapir, som jeg har distresset, stemplet og glimmermistet også det er blevet pyntet med små sommerfulge på begge sider.
Jeg har lavet en 4-5 af hver som hænger fra nogle dejlige forårsgrene i spisestuen. Ikke så tosset endda Fru Jacobsen(hvis jeg selv må sige det):-)


En lille påskepige:-)

Dagens lille kort, som jeg er bliver helt glad af at kigge på. Hero art laver nu nogle lækre stempler.
God påske Knus Malene


1 kommentar:

  1. Sikke en masse skønne ting du har lavet og ja det stempel fra Hero Art bliver man da helt glad af at se på ;o))))

    Fortsat god påske (den smule der er tilbage) ;o)))

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails