søndag den 2. maj 2010

Yubii Jeg har fået venner.....:-)

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte med at fortælle, for der er virkelig sket meget her i weekenden.
Der var landsmøde i Ladies Circle som blev afholdt sammen med Round Table i Holstebro. Vi var 5 piger fra Tønder klubben som var rejst derop for at hygge, feste, være alvorlige og have det rigtig sjovt( vi var 1200 i alt).I Lørdags blev jeg valgt til at blive den nye Vicelandsformand ( og året efter landsformand) i Ladies Circle Danmark. Jeg er simpelthen bare så stolt af mig selv:-) hvilket jeg håber er tilladt at sige. Det er noget af det fedeste der er sket i mit liv, jeg er stadigvæk helt høj.
Og ikke nok med det, så kommer jeg hjem og tænder for maskinen går ind på bloggen og tror simplelthen ikke mine egne øjne, jeg har også her fået en hel masse nye venner her, så nu flyver jeg fakstisk!!!!SMIL
Jeg vil i spænding vente til onsdag for at se om der skulle dukke nogle flere op.
TUSIND tak for alle jeres søde kommentarer ang. min far. Jeg vil for god ordens skyld lige nævne at han har det godt nu. Han kom hjem i torsdags og skal på onsdag igen en tur til Odense for at få lavet en ballonudvidelsen i den anden side af hjertet. Selvfølgelig er han forskrækket og det er jeg også, men det bekræfter kun at intet er for givet, så lev NU, og husk altid at behandle andre som du selv ønsker at blive behandlet, for måske er de der ikke i morgen.
Her er lige en lille sød gave som er hurtig at lave, men som altid bringer smil på læben hos modtageren.
Fortsat god søndag.
Knus Malene


3 kommentarer:

  1. tillykke med den nye titel. selvfølgelig skal du være stolt af dig selv :D godt at din far har det bedre :)
    Jeg håber jeg tæller ind under de nye venner ;P hihi..
    Flot lille gave du har lavet - kan rigtig godt lide citatet.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye titel Malene, Godt gået!!

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye titel - og alle vennerne.
    Flyv du bare videre nogle dage endnu, og nyd turen....du har jo fortjent det, ellers var du jo ikke blevet valgt, vel ?

    Godt at det går bedre med din far.

    Sød lille gave-ide.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails