søndag den 10. oktober 2010

Halloween TUT


Min søn er blevet inviteret til Halloween fødselsdagsfest og jeg tænkte det laver jeg da lige et sjovt kort til.


Her de udvalgte materialer.


Denne lille Boddy ( pose som fjerner alt det statiske på det du skal embosse på) er en rigtig god kammerat. Den gør ihverfald livet lettere, hvis man husker at bruge den.smil


 Jeg stemplede med Versamark og embossede med  sort pulver som blev varmet med heatgun.


Kanterne blev flosset.


Og så distressede jeg kanterne først med lys brun og derefter med en mørkere brun.



Skiltet manglede "noget", så jeg tog noget acrylbrun maling og fortyndede det rigeligt med vand. Med en vifte pensel dyppede jeg rigtig godt i den fortyndede maling og slog på skaftet af penslen så den "dryppede" ned på skiltet.


Lidt mere distressing


Hovedet her var sjovt i sig selv, men med min snowmarker markerede jeg tænderne og varmede, så tænderne stod mere ud.


Sådan går det når man glemmer at bruge sin Boddy. Pulveret sidder steder som det ikke skal.


Kuverten blev også lidt " spookey"
Og så var der kun tilbage at sætte det hele sammen.

Jeg håber du kan få lidt Halloween inspiration
Knus Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails