lørdag den 9. oktober 2010

Ved du hvad der er irriterende ? En computer som er syg!
Det er klart at en syg computer kommer aldrig på et belejligt tidspunkt, men det var virkelig på det dårligste tidspunkt at min blev syg. Jeg har i går hentet den fra "hospitalet", og naiv som jeg er forventer jeg at når jeg sætter den i stikket igen er alt som det var inden den blev syg. ( og det er tilladt at grine af mig her)
Næ nej, ingenting er som det skal være alt er kaos. Så jeg brugte dagen i går og indtil nu ( kl. 14,30) med at finde koder, adressekardotek, kalender ( ja for den var helt tom ARGHHHH) installerer div. programmer osv.

Så havde jeg lavet en Halloween TUT, som jeg så ville lave et indlæg på og nu siger Blogger at jeg mangler mere plads, så det fik jeg købt men kan nok først tage det i brug i morgen. ØV ØV og ØV.

OG NU MINE DAMER OG HERRER TIL NOGET POSITIVT

Varerne from ower there, vælter ind ad døren og jeg er bare så forelsket i produkterne at det ikke kan beskrives. Stemplerne fra Stampington & Co er super fede og vildt flotte jeg kan ikke vente til i  ser dem og til jeg tager dem i brug.

Katalogerne, HURRA siger jeg bare. De er fantastiske simpelthen. Det kan i godt glæde jer vildt meget til.

Nu skal der lægges varer ind i økonomisystemmet, det lyder kedeligt men jeg kan ikke vente:-)

Har du nogensinde prøvet et Computer break down og hvordan overlevede du?

1 kommentar:

  1. Du har bare været ude for et sandt mareridt. Jo tak. Jeg har prøvet det, men mit endte med dødsfald - for computeren altså. Og selv var jeg næsten i coma.
    Hele mit liv lå jo den dumme maskine, så man opdager lige, hvor afhængig man er.

    Det lyder altså lidt spændende med de nye ting...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails