fredag den 26. marts 2010

Lidt konkurrence er altid sjovt:-)

Unikscrap har en lille konkurrence som jeg tænkte den kunne da være min første indenfor kort og stempeluniverset. Så jeg gik igang med det samme og her er resultatet. Så håber jeg bare at jeg har gjort det rigtig :o)
Materialer: Stempler fra Cling og Stamps of life. Papir fra My mind´s Eye, imaginisce, og Melissa Frances ( købt hos Unikscrap). Forskellige knapper, bånd og hæklet brads. Selve stemplet er sprayet med glimmermist og distresset i kanten.

3 kommentarer:

  1. Det er et super sødt kort du har lavet :), flot løsning af udfordringen. Den hoppede jeg nemlig også lige på :)
    I det hele taget skønne kort du laver, jeg har lige kigget lidt på dem;), friske farver mm.
    God weekend ;)

    SvarSlet
  2. Super dejligt kort i nogle rigtig skønne og friske farver. Hvor er det dejligt, at du har fået lyst til at deltage i vores konkurrence hos Unikscrap.
    Jeg håber, at det har givet dig lyst til, at deltage igen.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet
  3. hejsa
    tak fordi du med dit dejlige og flotte kort springer ud i konkurrence på vores dejlige blog. Fed løsning af skitse og farver.

    god påske
    Stinne

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails