søndag den 14. marts 2010

Scrapconvention nr. 10

Hvor var det fedt at vær med i Middelfart! Alle var super søde og imødekomne, og besvarede alle mine tusinde spørgsmål, og tak for det:o)

Maj-Britt lavede make n´take, hvilket var super sjovt!





Og jeg tror jeg sagde "på beløbet" en million gange. Billedet her er "kun" begyndelsen.....



Må jeg præsentere : Det endelige resultat at indkøb fra Scrapconvention nr. 10.



Jeg kan ikke vente med at komme igang......
Det at være med igår gav mig bare så meget. Lattermusklerne blev flittig brugt og nye bekendtskaber blev skabt, og der er ikke noget som kunne glæde mig mere. Selv om jeg var alene afsted følte jeg mig ikke alene og det var dejligt...tak til alle jer som hjalp mig igennem en uforglemmerlig "første" gang. LOL


3 kommentarer:

  1. Hej Malene, det var dejligt at lære dig at kende ... nu sklal vi bare finde ud af en dag, hvor du kommer og besøger mig ;-)

    ... og jeg kan allerede nu se, at jeg nok bliver nød til også at besøge dig i dit atelier - det ser så spændende ud *smile*

    Knuzz fra
    Maj-Britt

    SvarSlet
  2. Hej Malene,
    tak for sidst. Skønt at møde dig IRL! Kan se at du fik din cuttlebug! YAY! Så bliver det spændende at se hvad du finder på med dine nye goodies!

    SvarSlet
  3. Hej Malene, det var super hyggeligt at møde dig. (Make-n-take hos Unik Scrap ;o)
    Jeg har værret inde og kigge nærmere på din hjemmeside med al' din kunst, det er da helt fantastisk :o)Jeg har også fået vist din brochure til at par stykker :o)
    Jeg lovede dig at sende blogadr.
    http://stampartic.blogspot.com/
    http://www.unikscrap.blogspot.com/
    Min egen er http://troll13.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails