søndag den 21. marts 2010

Programmer sygdom påske...

Hold da op hvor har jeg været spændt for....normalt er det ikke noget problem, men når virus og snot blander sig er det knap så spændende det hele. Og tingene skal jo laves alligevel ik`.
Jeg blev da også færdig med de 90 programmer som jeg skulle lave til klubbens distriktmøde. Hurra for at Anja og Eva som hjalp mig med at montere. Nu hvor distriksmødet er vel overstået kan jeg så tilføje at programmerne fik ros, og at jeg har fået en forespørgsel på ...hold fast ....400 stk. Dog i samarbejde, skal dertil siges. Og jeg siger jo ikke nej til sådan en udfordring, også selvom standserne giver vabler oppe i den kategori. Pga. al den virus og snot har jeg slet ikke kunne kaste mig over alle de ting som jeg har fået handlet på SC. Men her er et lille kort som jeg har sent med et dåbsbillede.
Og så blev det til et enkelt påskekort med alle de nye ting taget til hjælp.....de er så fede!! Her på kortet er brugt sarte pastelfarver, Old letter writting ( hero arts)med farven pumice stone (Ranger) derpå har jeg sprayet glimmermist og distresset kanterne. Korset kan jeg ikke huske hvor kommer fra ( jeg laver nemlig også smykker) Og båndet er køb hos ?? til SC.smil.
Jeg synes det er blevet super sødt. Nu vil jeg pleje min virus og mit snot med noget varmt til halsen, og håbe på at jeg er rask i morgen igen:-)




1 kommentar:

  1. Tillykke med "orden" på 400 stk. det er da flot.
    Og rigtig søde kort du har lavet.

    Og da også en rigtig god bedring :o)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails